۷ پاسخ

شوینده خراب نمیشه

من سال ۹۲,صابون بچه خریده بودم برا دخترم سال ۴۰۲اسباب کشی کردم ته کمد بودن استفاده کردم هنوز بوی خوب میدادن و عین روز اول کف میکردن.شوینده هیچیش نمیشه استفاده کن بره

من استفاده میکنم

چرا بابا استفاده کن شوینده که خراب نمیشه

استفاده کن اشکالی نداره که. خوبم میشه.

استفاده کن بابا. چرا نشه

نه دیگع موادش از دست میره دیگه کف نمیده

سوال های مرتبط