۹ پاسخ

قرص کالگون بندازین داخل دیگ و با بالاترین دما بذارین خودشو بشوره
اگه خیلی کثیفه یکی داخل جاپودری و یکی داخل دیگ بندازین

میگن سرکه و جوش شیرین بریز مهسان و روشن کن

من هر چند وقت یبار توی مخزنش همونجایی ک مایع میریزیم یه لیوان سرکه میریزم
روی در لباسشویی هم از داخل یکمی خمیر دندون میزنم
بعدم لباسشویی رو میزنم روی حالتی که خودشو میشوره با اب داغ

این مشکل منم هست لاستیکش خیلی کثیفه بو میده. لباسامم بو میگیره. جرمگیر ریختم. لاستیکشو با همه چیز تمیز کردم. نشد

فکر کنم باید عوض کنی مال منم اینجوری شده

از شب قبل موقع خواب دامستوس رو اسپری کن روی اون سیاهیا و روش دستمال کاغذی بزاری صبح پاشدی میبینی ک هیچ سیاهی نمونده تمیز تمیز میشه

اینو یکی از مامانا معرفی کرد خودم هنوز تست نکردم

تصویر

من سفید کننده دامستوس میزنم

وای مشکل منم هست

سوال های مرتبط