۱۲ پاسخ

اولین تاپیک که گذاشتم رو برو ببین عدد ۱۰ بود مال منم

به نظرم دل نبند بهش خواهر منم تقریبا چند ماه پیش برا عکس رنگی بتا دادم عدد ۱۰ بود پریود شدم 🥲💔

روبه روش نوشته 10»یعنی منفی

خود جوابش برات نوشته منفی عزیزم🥲

منفیه عزیزم

https://eitaa.com/joinchat/1594754245Ce2879581c3
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz

منم ازمایش دادم ماه قبل همینجوری بودم.ولی پریود شدم

رنج آزمایشگاهت انگار زده منفی حالا بازم نشون دکتر بده

عکس جواب آزمایشت داری؟

فردا بتا بده مشخص میشه بیست باید بشه

نمیدونم چجوریه اما انشالله خبر خوش بشنوی👀🤍🫂

هشت روز تاخیر بودم رفتم ازمایش امروز ۹تاخیرم

سوال های مرتبط

مامان هونیا مامان هونیا هفته بیست‌ودوم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری