اگه بچه خدایی نکرده قلبش وایسه چه علائمی داری؟؟

۵ پاسخ

انقد این سوالو همه پرسیدن فوبیا گرفتم تو رو خدا دیگه اینطور فکرا نکن قرآن بخون شیطون لعنت کن این که طرز فکریه داری نکن فداتشم تو رو خدا نکن

عزیزم به چه چیزا فکر می‌کنی بچه سالمه نگران نباش مگه علائم خاصی داری ؟

حاملگی مثل فصل بهاره یروز حالت خوبه یروز حالت بده اصلن فک نکن علائمت تغییر کنه بچه چیزی شده من بارداری دوممه بچه اولم پسر بود یروز حالم خوب بود یروز بد بسلامت بدنیا اومد

عزیزم هیچ‌ علائم خاصی نداره انقد به این چیزا فک نکنید هم بقیه استرسی میشن این چند وقت پیام در مورد ایست قلبی خیلی زیاده باعث استرس بقیه انشالله دوران بارداری رو بسلامت بگذرونی فک کردن به این چیزا خوب نیست.

دل درد شدید من گرفتم دور نافم عجیب تیر میکشید

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته هفدهم بارداری