علایم نداره بیشتراوقات
علائم بارداریت کم میشه. مث سفت بودن سینه هات، تهوع، یبوست. اینا واسه من از بین رفت، رفتم سونو گفت قلب تشکیل نشد
نگران نباش این حرف رو تو دلت جا نده انشاالله تشکیل شده
برای من لکه بینی و خونریزی اصلااا نبود ولی سینه هام اون سفتیو حساس بودنو از دست داد ومهمتر از همه اینکه یبوستم تموم شد. ک تموم شدن یبوست خودش داشت نشون میداد کسطح پروژسترون تو خونم رو ب کاهش هس
اول لکه بینی و بعدم خون ریزی و سقط
عزیزم انشاا.. کتشکیل میشه ب لطف خدا نگران نباش
هیچی. شاید لکه بینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.