نیست
اگر بود درد داشتی
احتمال زیاد شیمیایی بوده
غصه هم نخور ان شاءالله ماه بعد بارداری خیلی ها اینجوری شدن
دلت بذار پا دل من بعد دو ماه بچه م رشد نکرد سقط کردم
از خدا میخام بهترین نتیجه روبهت بده
سمانه فداتشم خیلی نگرانتم
حتما زودی بهم خبر بده
برو سونو بده که خیالت راحت بشه
سمانه کاش نوبت دکتر رو صبح گذاشته بودی تا زودتر بری بببینی چی میگه🤦♀️
معمولا با علایم شدید خودشو نشون میده درد های عجیب غریب خدا نصیب هیچ کی نکنه
خب حتما یه سونو برو من تو ۵ هفته رفتم واژینال تا لوله هام چک بشن
اگر هفتت بره بالاتر و نفهمی ممکنه به لولت آسیب بزنه ولی اگر زود بفهمی سقط میکنن
بارداری خارج از رحمی رو همون هفته 4و5میفهمن اگه رفتی الکی نگران نباش چون منم بی خودی استرس میکشم
شیمیایی یعنی چی؟
بایدسقط بشه چون تو لولهس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.