۶ پاسخ

ازاینکه اینطور مواقع فقط بفکر شیرت هستن متنفرم

من روزای اول بعضی شبا تو تنهاییم کلی گریه میکردم
هیچکی نبود تنها با یه نوزاد که گریه می‌کرد
هر روزو‌شب با استرس تنهایی با یه بچه که تجربه اولم هم هست

من کاملا میفهممت عزیزم☹️خیلی سخته. ادم حس خفگی میکنه…حس های بدت رو سرکوب نکن . به خودت حق بده چون واقعا حق داری❤️

عزیزم همه‌ی اینا طبیعی هستش .تو تازه زایمان کردی هنوز خسته زایمانی. میتونی هر موقع ک خسته،شدی گریه کنی اما بعدش باید اشکات رو پاک کنی و از بچت مراقبت کنی چون اون کسیو نداره ک ب خوبی تو ازش مراقبت کنه . میتونی با کسب ک خیلی راحتی یا همسرت صحبت کنی تا آروم شی. ایشالله زودتر حالت بهتر میشه . مطمئن باش هر چی زمان بگذره اوضاع جفتتون بهتر میشه.

منم هنوز ک هنوزه همینم حال روحی ما رو هیچ کسی درک نمیکنه مخصوصا همسر

بچه ها این روحیات خیلی طبیعیه همه مامانا دچار این نوسانات هورمونی میشن قوی باشین فقط به این فک کن که این روزا میگذره گلم😘

سوال های مرتبط