من که خیلی گریه میکنم بچه م خیلی زود دنیا آمد هی میکوبن تو سر من
اتفاقا گریه کن ، وقتی گریه کنی خیلی سبک میشی اصلا به خودت سخت نگیر،چشم بهم بزنی این روزا میگذره♥️
چرا پس
عزیزم عادیه بخاطر تغییرات هورمونی و خستگی و کاراب نوزاده ،خوب میشی ،سعی کن جای شلوغ باشی،گریه هم عیبی نداره اگر حس میکنی بهتر میشی انجام بده.
گریه کن عزیزم
من صبح تا شب گریه میکردم
من نمیدونم چرا وقت نمیکنم گریه کنم🥴
با دوتا بچه دست تنها هم خونه رو جمع میکنم هم بچه هامو
رفتم روانپزشک و کمک گرفتم
بیشتر چی خیلی اذیتتون میکنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.