۴ پاسخ

سلام عزیزم ان شاالله مثبت میشه به حق سیده فاطمه ، پیش کدوم دکتر رفتی انجام دادی؟

میشه درخاستمو قبول کنی باهم حرف بزنیم

عزیزم شما که ای یو ای کردین چه مشکلی داشتین؟ چرا آی وی اف نکردی؟

من روز 11 هستم علائمی ندارم فقط خیلی کم زیرشکمم درد میکنه

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا

یامور
جان منتظر معجزه خدا یامور جان قصد بارداری