۳ پاسخ

متاسفانه من یبار انجام دادم نگرفت ماه بعدش شد کیست
و ماه سوم بدون هیچ دارویی باردار شدم

من مثبت شدم عزیزم
اما الان نگرانم علائمم از دیشب قطع شده

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سیزدهم بارداری