سلام ابجی حالت چطوره؟ چیکار کردی؟ اوضاع احوالتون خوبه؟
ان شاالله که مثبت میشی ❤️
واسه من کمردرد و تکرر ادرار . درد پهلو و ناف
خواهر شوهرم برج 11پارسال 140میلیون هزینه برداشت
از شما چقدر هزینه شد
انشاءالله که حامله باشی
علایمم کلا علایم پریودی بود همین
من دوبار انجام دادم بار اول باردارشدم ولی پوچ بود😢دوباره انجام دادم ولی نمیدونم قلبش تشکیل شد یا نه🥹کارخاصی نکردم سه روز اول کلا استراحت کردم بعدشم کارای سنگین انجام ندادم زیاد سرپا واینمستادم،اگ تیرویید نداری صبح ناشتا نشاسته با آب قاطی میکردم میخوردم،شیربادام درس میکردم میخورم گرمیجات نمیخوردم،استرس اصلا نداشتم چون هراتفاقی قرارباشه بیافته میافته 🌸
خواهر شوهرم کمر داشت البته کم سینه هاش حساس شد ..زیر دلشم میگرفت ول میکرد
عزیزم من ۳ ماهه اقدامم
می تونم آی یو ای کنم یا نمی شه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.