۹ پاسخ

سلام ابجی حالت چطوره؟ چیکار کردی؟ اوضاع احوالتون خوبه؟

ان شاالله که مثبت میشی ❤️
واسه من کمردرد و تکرر ادرار . درد پهلو و ناف

خواهر شوهرم برج 11پارسال 140میلیون هزینه برداشت

از شما چقدر هزینه شد

انشاءالله که حامله باشی

علایمم کلا علایم پریودی بود همین

من دوبار انجام دادم بار اول باردارشدم ولی پوچ بود😢دوباره انجام دادم ولی نمیدونم قلبش تشکیل شد یا نه🥹کارخاصی نکردم سه روز اول کلا استراحت کردم بعدشم کارای سنگین انجام ندادم زیاد سرپا واینمستادم،اگ تیرویید نداری صبح ناشتا نشاسته با آب قاطی میکردم میخوردم،شیربادام درس میکردم میخورم گرمیجات نمیخوردم،استرس اصلا نداشتم چون هراتفاقی قرارباشه بیافته میافته 🌸

خواهر شوهرم کمر داشت البته کم سینه هاش حساس شد ..زیر دلشم میگرفت ول میکرد

عزیزم من ۳ ماهه اقدامم
می تونم آی یو ای کنم یا نمی شه؟

سوال های مرتبط