۶ پاسخ

سلام عزیزم گروه زدم روبیکا خوشحال میشم بیایBanoo_Gh80@

خداروشکررررر من نفخ اصن ندارم

یکم عرق نعنا با اب رقیق کن،بخور. سریع خوب میشی

راهی پیدا نکردم 😑😂
یعنی کافی یه جا برم گرفتار میشم بعدش درد شکم پدر ادمو میاره جلویی چشمش

من آب جوش و هل میخورم آروم میشه

فقط عرق نعنا

سوال های مرتبط