سلام عزیزم گروه زدم روبیکا خوشحال میشم بیایBanoo_Gh80@
خداروشکررررر من نفخ اصن ندارم
یکم عرق نعنا با اب رقیق کن،بخور. سریع خوب میشی
راهی پیدا نکردم 😑😂
یعنی کافی یه جا برم گرفتار میشم بعدش درد شکم پدر ادمو میاره جلویی چشمش
من آب جوش و هل میخورم آروم میشه
فقط عرق نعنا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.