۳ پاسخ

اره کم کم متوجه میشم میتونن پاشن...پسرم منم زور میزنه پاشه...با بازی هایی که دوست داره باهاشون همون پشت میز انجام داد یا وسیله جدید رو روی صندلی بهش بدی...تا بمونه و غذا بخوره

طبیعیه دختر منم اینجوریه،چون دیگه راه افتاده و دوست نداره یجا بشینه

پسر من که روی سینی صندلی غذا میشینه دیگه، یکم که بزرگ میشن همینن کنجکاو تر میشن و داخل نمیمونن
فقط خیلی مراقب باش که خودش رو از صندلی پرت نکنه

سوال های مرتبط