۴ پاسخ

امشب پسر منم همینکارو میکرد و بهش شیشه میدادم میخورد و اروم میشد هرکار کردم سینه نخورد کامل یکم میخورد و جیغ میزد ولی شیشه رو سر کشید و خوابید

شاید آروغ داره

شاید شکمشه دلپیچه داره دمر بزارش رو پات ببین دسشویی میکنه

احتمالا چون شیر نمیاد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی