من ۳۰هفته زدم تقریبا قراره ۳۶هفته م زایمان کنم اما خیلیام هستن آمپول نمیزنن دستگام نمیرن
اگه نیاز باشه قبل زایمان تزریق میکنن برات من به دکترم گفتم نیازه دوز یاداور بزنم گفت نه اگ یه درصد زودرس شدی قبل زایمان برات میزنن
امپول تا قبل ۳۴ هفته مهمه بزنی،ما که انشاالله میگزرونیم
بستگی داره چقد زود زایمان کنی
ممکنه هیچی نشه
چند روزی میره دستگاه خاهرم ۳۵هفته زایمان کرد نی نی رفت دستگاه ۷روز
بچه میره دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.