طبیعی زایمان گل
انشالله به سلامتی زایمان کنی برگردین
نمیدونم عزیزم میخوای بخور بد نیست
مامان دخمل برای منم اون لحظه اگه تونستی دعا کن لطفا ...
به نظرم چون طبیعی هستی فشار بهت زیاده خیلی چیزی نخور عزیزم
بیشتر پیاده رویی از پله بالا پایین شو بهتره
انشالله که بسلامتی زایمان کنی موقع زایمان برای همه مردم دعا کن ایشالله آرامش برگرده همه زندگی راحت داشته باشن
عزیزم چیکار کردی دردت گرفت؟ فقط با رابطه؟
اره بخور قوت بگیری
بلاخره دردت گرفت 😍😅
کم بخور ببر دنبالت
من رفتم واس زایمان بهم گفتن چیزی نخور بهتره قبل زایمان
عزیزم انشاالله همین امشب بغلش میکنی
شایدم ب صبح نکشه چون الان درد دارم مثه پریودی ولی یکم شدیدتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.