مامانا کاچی خوبه بخورم؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

ماکه زایمان‌میکنیم میخوریم هرروز تا روز۱۰

بخور.دکتربمن گف همه چی بخور اینکه میگن گرمی نخور سردی بخور همش چرت و پرت گفت فقط بچه را نباید گرم نگهش داری و بپیچیش تو دمای۲۴درجع باشه

اگه بچه ات زردی داره وشیر خودتو میدی نه نخور گرمیه

سوال های مرتبط

مامان رستا🧸🤍 مامان رستا🧸🤍 ۲ ماهگی
مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی