بعد سزارین کاچی خوبه بخورم یانه؟؟؟

۵ پاسخ

عالیههه برای زخم

خوبیش ک برا تو خوبه اگه بچه ات زردی نداشته باشه

اگه بچه زردی نداره اره

اره خوبه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان حسین ورضا💙 مامان حسین ورضا💙 ۱۴ ماهگی
مامان رستا🧸🤍 مامان رستا🧸🤍 ۲ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی