خیلی کمرنگ بخور فنجونی نه لیوان
نه عزیزم مشکلی نداره
من برعکس متنفر شدم ازش بعضی وقتا پیش اومده 4 روز چایی نخوردم اگه بخورمم چایی خونه خودمو نمیتونم بخورم یا مامانم یا زنداداشم چایی اونا خوبه😋🥴😂
۳ لیوان بیشتر نباید بخوری اونمکمرنگ
من برعکس از چای متنفر شدم حیف 🥹
کمخونی میگیری زیاد نخور
والای منممممم کمرنگ بخور
منم ، قبلا بزور یکی صبحا میخوردم فقط ،حالا اینجور شدم😬فقط کمرنگ بخوریم دیگه چار ای نیس
وای منم😐قبل حاملگی یه لیوان بزور میخوردم یا اصلا نمیخوردم
الان فلاکس کنارمه و همش در حال چای خوردنم🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.