۹ پاسخ

خیلی کمرنگ بخور فنجونی نه لیوان

نه عزیزم مشکلی نداره

من برعکس متنفر شدم ازش بعضی وقتا پیش اومده 4 روز چایی نخوردم اگه بخورمم چایی خونه خودمو نمیتونم بخورم یا مامانم یا زنداداشم چایی اونا خوبه😋🥴😂

۳ لیوان بیشتر نباید بخوری اونم‌کمرنگ‌

من برعکس از چای متنفر شدم حیف 🥹

کمخونی میگیری زیاد نخور

والای منممممم کمرنگ بخور

منم ، قبلا بزور یکی صبحا میخوردم فقط ،حالا اینجور شدم😬فقط کمرنگ بخوریم دیگه چار ای نیس

وای منم😐قبل حاملگی یه لیوان بزور میخوردم یا اصلا نمیخوردم
الان فلاکس کنارمه و همش در حال چای خوردنم🥴

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری