۲۲ پاسخ

من جوشیده میدم والا هنوز

من اب تصفیه رو میجوشونم میدم‌انقد فیلتر تصفیه کثیف و حال به هم زنه که فعلا از اب لوله کشی نمیدم بهش

من اوایل ماجان میدادم بعد دیگ تسویه اب وصل کردم همش تسویه میدم

منم جوشیده میدم کلا زیر یکسال باید جوشیده بدی

من دوتاشو میدم
بیشتر جوشیده میدم اما گاهی هم از شیر میدم که معدش کم کم عادت کنه که اگه توی یه شرایطی اب جوشیده نبود اذیت نشه

من آب تصفیه میدم

تصفیه شده جوشیده

من جوشیده

اب تصفیه

اب تصفیه میدم طعمش بهتره
از دستگاه
از لوله بو گند کلر میده
موقعی که بچه بود اب جوشیده میدادم

تصفیه میدم با بطری نی دار یا لیوان

جوشیده.. من واسه خودمونم میجوشونم.. آب شیر کلی ضرر داره

جوشیده

منم از ۸ آب شیر دادم

اب تصفیه شیر میدم

من تازگیا آب شیر میدم دیگه

من‌آب تصفیه میدم

خوبه عزیزم

من از ۸ ماهگی آب شیر دادم
خونمون تصفیه داریم ازون میدم ولی مهمونی میریم آب معمولی از شیر میدم

چه عیبی ؟
بهترم هست

نه باید جوشیده داد منم جوشیده میدم

کلا باید جوشیده بدیم

سوال های مرتبط