۱۲ پاسخ

خب احه دختر خوب اینکه یکی به حرف شما دیس لایک بده حرف حق شما ناحق میشه؟یا مثلا حرف ناحق شما با لایک بقیه حق میشه؟
درگیر این لایک و دیس لایک ها نکن خودتو
مگر اینکه دلت پر باشه بخوای بایکی دعوا کنی
بیا باهم الکی دعوا کنیم دلت سبک بشه

برادرتون سرباز س. پ. اه هس؟
نمیتونست فرار کنه نره؟

عزیزم خدا برادرت رو حفظ کنه ..نگران نباش.
ی لیوان آب بخور ..چرا الکی حرص حرف مردم رو میخوری

خدا نگهدارت باشه خواهر خدارو قسم میدم ب حق امام رضا هیچی اتفاقی براش نیفته

خداحافظش باشه ..عزیزم مردم ایران قدر کسایی مثل برادرت رک میدونن من خودم همیشه دعاشون میکنم..تو هم به آدمای بی منطق هیچ توجهی نکن بسپارشون به خدا

پس من چی بگمممم خواهر😭😭 ۴۰ روزه شوهرمو ندیدممم دوهفته است جنگههه از استرس و نگرانی نابودددد شدممممم
واقعا دیگ نمیدونم چی بگمممم چگار کنممم فقط بگم نابود شدم رف

چیشدع عزیزم

عزیزم چقپکد میفهممت داداش منم سربازه برا دل تو صبر و برا عمر داداشت برکت میخام از خدا، کاش بگذره این روزا پیر شدیم داغون شدیم

عزیزمم خدا نگهدارش باشه سایه ش بالاسر خواهرش همیشگی باشه⚘

مریضن مریض

براش دعا کن عزیزم بخدا از وقتی گفتی حس کردم داداشه منه اینقد نگرانش شدم و غصه شو میخورم که نگو
انشاءالله همیشه موفق و سربلند باشه😔🙏

عزیزم اروم باش ،نفس عمیق بکش ،انشالله خدا پشت و پناهشه ،سربازه نزارید بره دیگه تو این وضعیت ،
اونیم که دیس لایک داده شاید بابت جنگ داخلی منظورش بود
ولی هرچیم بود تو ارامشتو حفظ کن

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی