۱۶ پاسخ

ای خدااااا😍قربون لبات

پسر منم اینطوریه
وقتی یادم می‌ره قطره آهن و آد بدم اینطوری میشه
امتحان کن ببینم شمام

شاید باخطر آب وهوای سردو خشک

پسر منم لبش ترک خورده بود دکتر گفت پماد آ چشمی بگیر بزن منم دوسه بار زدم خوب شد

وای خدا قربونت دهنش

واي چقدم بامزه و خوردني شده لباش😋😍

واااااای دلم لباشوخواست 😋بااجازه ازش عکس گرفتم

پسر منم همینجوریه

دخترم هربار مریض میشه لبهاش ترک میخوره

یا پوست لبش خشکه یا خیلی زبون میزنه ب لباش ک ترک میخوره

کم اب نیس اسهال نیست
اگه نیست توی نافش رو با روغن زیتون چرب کن لبش نرم میشه ترک نمیخوره

از شیرینی زیاد ترک خورده

واس دخترمنم چندروز ترک خورد
پماد زدم خوبشد
نمیدونم واس کمبود ویتامینه یا کم ابی بدن

اب بدنش کم نیست؟

مدلشه انگاری

وااای بکنش تو دهنت 😂

سوال های مرتبط