مامانا جیغ داد زدن ایا دربارداری مشکلی پیش میاد؟

۷ پاسخ

اره مامانی سعی کن اروم باشی رو نی نی تاثیر میزارع

تو ماه های بالاتر حتی میتونه باعث دفع مکونیوم بشه

بچه میترسههههه

اروم بگیررررررر زننننن😂😂😂

آره خیلی تاثیر داره نکن ارامش داشته باش بخاطر بچت ک اروم باشه

باعث بالارفتن صربان قلب میشه و برای بچه خوب نیستچچ

بله برای بچه خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان خادم الحسین مامان خادم الحسین ۴ ماهگی
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان کوشولو جونی🤰 مامان کوشولو جونی🤰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته بیست‌وششم بارداری