اره مامانی سعی کن اروم باشی رو نی نی تاثیر میزارع
تو ماه های بالاتر حتی میتونه باعث دفع مکونیوم بشه
بچه میترسههههه
اروم بگیررررررر زننننن😂😂😂
آره خیلی تاثیر داره نکن ارامش داشته باش بخاطر بچت ک اروم باشه
باعث بالارفتن صربان قلب میشه و برای بچه خوب نیستچچ
بله برای بچه خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.