خانومای اهوازی شماهم صدا می‌شنوید ؟؟؟,

۴ پاسخ

اینجا از بس صدای جنگنده میاد قلبم داره وایمیسه . باردارم بخاطر ویار نزدیک دو ماه هست غذا نخوردم جونی برام نمونده دخترمم کوچیکه بخدا میمیرم

نه صدایی نیومد

یعنی ۶نا نظامی .یا مردم عادی ..
خدا ب داد برسه

کاش منم اهواز بودم اصلا هر شهری به جز خمین بدبخت که زیر رگبار😭😭😭😫😫😫😫 شهر کم بود داره روستاهام میزنه دیگه هیچ کجا امن نیست

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۲ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد هفته دوم بارداری