اینجا از بس صدای جنگنده میاد قلبم داره وایمیسه . باردارم بخاطر ویار نزدیک دو ماه هست غذا نخوردم جونی برام نمونده دخترمم کوچیکه بخدا میمیرم
نه صدایی نیومد
یعنی ۶نا نظامی .یا مردم عادی ..
خدا ب داد برسه
کاش منم اهواز بودم اصلا هر شهری به جز خمین بدبخت که زیر رگبار😭😭😭😫😫😫😫 شهر کم بود داره روستاهام میزنه دیگه هیچ کجا امن نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.