تو قرچک نیوز اخبار رسمی کاملا دقیق الان خوندم میگن چندتا کشور حرف زدن برای اتش بس.ایرانم گفته ب شرطی آتش بس میدیم که دیگه ب کشورمون تجاوز نکنن
همه جاااا بگو کجارو نزدن
خیلی نگرانتونم تهرانیا
صداش هنوز میاد داره گشت مبزنه
وای امشب چقد صدا جنگنده میاد خدا بخیر کنه
جنگنده صداش بلنده؟
3دقيقه شده که صداشون میاد
صدا جنگندس😭😭😭😭
الان وضعیت چطوره تهران هنوزم جنگنده میزنه؟؟
وای چرا تموم نمیشه
سمت مهراباده فکر کنم
تو اسمون پر صدای جنگنده اس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.