مامانا میتونم کله پاچه بدم دخترم؟؟

۹ پاسخ

ووووای نه اصلا خوب نیست چربه سنگین هست اصلا نده بابا فکر معدش باش

من میدم از آبش

من میدم حس میکنم شبایی کله پاچه میخوره بهنر میخابه انگار بچه رو سیر میککه

سنگینه انگار کم بده

مشکلی نداره بده

اگر میخوای ازمایش یکسالگی بدی بهتره که ندی چون کله پاچه باتوجه به چربی زیادی که داره تا یکماه اختلال تو ازمایش داره اگر نه که نون تیلیتشو و با گوشتشو بده ولی مغذ اصلا نده چربی بالایی داره و سنگینه

من هم ابش هم گوشتشو میدم
دخترم خیلی دوس داره

همون ابش با نون ریزه کنم

من از آبش دادم

سوال های مرتبط

مامان پسته🌼🐨 مامان پسته🌼🐨 ۱۶ ماهگی
مامان ✨شـــاهــــان✨ مامان ✨شـــاهــــان✨ ۲ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۵ ماهگی