ووووای نه اصلا خوب نیست چربه سنگین هست اصلا نده بابا فکر معدش باش
من میدم از آبش
من میدم حس میکنم شبایی کله پاچه میخوره بهنر میخابه انگار بچه رو سیر میککه
سنگینه انگار کم بده
مشکلی نداره بده
اگر میخوای ازمایش یکسالگی بدی بهتره که ندی چون کله پاچه باتوجه به چربی زیادی که داره تا یکماه اختلال تو ازمایش داره اگر نه که نون تیلیتشو و با گوشتشو بده ولی مغذ اصلا نده چربی بالایی داره و سنگینه
من هم ابش هم گوشتشو میدم
دخترم خیلی دوس داره
همون ابش با نون ریزه کنم
من از آبش دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.