ثپش قلب عادی برای مادر🤦‍♂️

۱۰ پاسخ

عادی هست ولی دکترت حتما بگو مخصوصا اگه اذیت کننده اس برات

اره اوایل تپش شدید داری بعد کم میشه دوتا ضربانی دیگ🥹

متخصص قلب به من گفت برای مادر باردار110 عادیه

کلا بارداری ۲۰تا بالا تر میرع ضربان قلب

من پله بالا و پایین میرم تپش قلب میگیرم نفس نفس میزنم

بله عزیزم به خاطر افزایش جریان خون هست

منم دارم میگن عادیه

اره منم دارم

من هنوز ۵هفته ۶روزمه

منم ۸ هفتمه منم تپش قلب دارم🥲

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد