عادی هست ولی دکترت حتما بگو مخصوصا اگه اذیت کننده اس برات
اره اوایل تپش شدید داری بعد کم میشه دوتا ضربانی دیگ🥹
متخصص قلب به من گفت برای مادر باردار110 عادیه
کلا بارداری ۲۰تا بالا تر میرع ضربان قلب
من پله بالا و پایین میرم تپش قلب میگیرم نفس نفس میزنم
بله عزیزم به خاطر افزایش جریان خون هست
منم دارم میگن عادیه
اره منم دارم
من هنوز ۵هفته ۶روزمه
منم ۸ هفتمه منم تپش قلب دارم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.