من ده روزه نزدم
من باید هشتم میزدم هنوز نزدم
حالا آبریزش بینی گرفته
اره اشکالی نداره
برامنم 20بودکه تعطیل بود فردامیزنم
اشکالی نداره تا1هفته
اره با تاخیر میشه بزنی ولی چند روز زودتر نمیزنن
ارا
من الان یک ماهه نزدم
من ۲۰ روزه
برای دختر من ۱۶ روز گذشته و هنوز نزدم
من بعد ۱۵ روز زدمش اشکالی نداره چون داشت دندون در میورد همش تب داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.