واکسن ۶ ماهگی را میشه ۳ یا ۴ روز تاخیر زدم

۱۰ پاسخ

من ده روزه نزدم

من باید هشتم میزدم هنوز نزدم
حالا آبریزش بینی گرفته

اره اشکالی نداره

برامنم 20بودکه تعطیل بود فردامیزنم
اشکالی نداره تا1هفته

اره با تاخیر میشه بزنی ولی چند روز زودتر نمیزنن

ارا

من الان یک ماهه نزدم

من ۲۰ روزه

برای دختر من ۱۶ روز گذشته و هنوز نزدم

من بعد ۱۵ روز زدمش اشکالی نداره چون داشت دندون در میورد همش تب داشت

سوال های مرتبط

مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی