مامانا ی کرم خوب واسه جای جوش بگید
شیرخشک رفلاکس

۳ پاسخ

برای خشک کردن خود جوشا تترسایکلین ۳ درصد

باید بری دکتر الکی جیزی نزن ولی میگن دیفرین یا همچین چیزی و حتما هم مرطوب کننده بزنی

رژودرم

سوال های مرتبط