۴ پاسخ

دکتر به بچه منم داده گفته برا وزن گیری بچه هست

اچ آ فکر کنم برای حساسیت پروتیین گاوی باشه اگه اشتباه نکنم

بچت چه علایمی داشته؟
شیرخشک اچ آ برای حساسیت به پروتئین گاوی هست

حساسیت ب پروتئین گاوی داره منم میدم
تا زمانی ک از شیر بگیریش دیگه
بده کمکی میشه یا شیر خودت تپل مپل میشه

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی