مامانا من ۱۳ هفته هستم الان بچه تو شکمه دیگه تو لگن نیست ؟؟؟

۸ پاسخ

واسه من الان زیر نافمه🥰🥰

تصویر

من الان زیر نافم سمت رایت شکمم با تمرکز دست میزنم حالت سفت هست که سمت چپم نیست

تا شونزده هفته هم دکتر ب من میکفت بچه تو لگنه. دیگه نمی‌دونم

تا نوزده هفته و شش روز وقت داری

توی لگنه هنوز...

بله از هفته ۱۳ رحم از لگن خارج میشه و وارد کم میشه

یه سوال من بیست هفتمه نرفتم سونو انومالی تا کی وقت دارم

ن‌ تو شکمه

سوال های مرتبط

مامان پسته🥹 مامان پسته🥹 هفته بیستم بارداری
مامان ❤️ امیررضا❤️ مامان ❤️ امیررضا❤️ ۶ ماهگی