چرا جای بخیه هام قلمبه و سفت شده؟ برآمدگی شده

۵ پاسخ

دکترم جایه نخ بقیه برای منم هست

عزیزم یه سوال دکتر خودش بخیه هاتو زد؟

ینی ورم کرده؟ اگه درد یا خارش هم داره حتما به دکتر نشون بده عفونته
اگه فقط سفت شده طبیعیه داره خوب میشه
پماد ترمیم کننده بزنی قلمبگیشم میره

درست میشه تازه جوش خورده اینطوریه

منم🫠
سز بودی؟

سوال های مرتبط

مامان لیام 💋 مامان لیام 💋 ۴ ماهگی