۵ پاسخ

ماله منم اونجوری بود فق قرص هایی ک دکتر بت داده رو سر وقت بخور بزا عفونت نکنه و هر روز بشور با سشوار خشک کن سشوار رو از دور بگیر

برای منم اینجوریه
تازه می‌سوخت
ولی رفتم دکتر گفت خوبه

واسه کره ی بخیه است هیجی نمیشه نترس

چیز خاصی نیس نگران نشو

فکر کنم زیاد نشستی یا شکم اویزون بوده روش خوب هوا نخورده جوش بخوره

سوال های مرتبط

مامان نویان😍🥰 مامان نویان😍🥰 ۹ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی