ماله منم اونجوری بود فق قرص هایی ک دکتر بت داده رو سر وقت بخور بزا عفونت نکنه و هر روز بشور با سشوار خشک کن سشوار رو از دور بگیر
برای منم اینجوریه
تازه میسوخت
ولی رفتم دکتر گفت خوبه
واسه کره ی بخیه است هیجی نمیشه نترس
چیز خاصی نیس نگران نشو
فکر کنم زیاد نشستی یا شکم اویزون بوده روش خوب هوا نخورده جوش بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.