۶ پاسخ

اره تبه اول استامینوفن بده تبش کنترل بشه بعد دیفن بده قرقره کنه بعد قورتش بده

سیتریزین بهتره

اگ تب میکنه انتی بیوتیک بده چون بدنش عفونت داره

۳۷.۴ تبه استا بدم؟ لطفا بگین

دختر منم گرفته هر چی هم میدم سرفه هاش خوب نمیشه
پلارژین میخوای بده شما

دیفین هیدرامین بهترینش

سوال های مرتبط

مامان دردونه مامان دردونه ۴ سالگی