سلام مامانا دخترم بیوست شدید داره چی بهش بدم

۹ پاسخ

خیلی ممنون مامان های عزیز

پسر منم همین جور شد دو سه رپز پی پی نکرد مقعدش کره زدم سوپم داذم خورد پی پی کرد

كشمش خيس كن هر روز بده بعد دعام ميكني

پودر پیدرولاکس خیلی مؤثره بخر حتما
اگه دیدی خیلی اذیت شیاف گیریسیل هم میتونی یک یا ۲ باز بزنی

قطره روتفلور از داروخونه بگیر بهش بده بعد نیم ساعت بعد پشت سرش شیر گرم بده

پودر پیدرولاکس از داروخانه میتونی تهیه کنی طریقه مصرفش هم روش نوشته.
کم ضرر ترین دارو برای یبوست همینه

خاکشیر با آب گرم بده

پودر پیدرولاکس داروخونه بخر ی قاشق غذا خوری تو نصف لیوان اب بده

کره
توت فرنگی
لواشک آلو
هندونه
خاکشیر با آب گرم

سوال های مرتبط

مامان مامانه پانیذ 👶 مامان مامانه پانیذ 👶 ۲ سالگی
مامان الآی مامان الآی هفته سی‌وسوم بارداری