خانوما این آزمایش اسپرم شوهرمه خوبه یانه?

تصویر
۶ پاسخ

شاید واریکوسل داره باید سونو بده

تعداد و تحرکش کمه.
ارلوژی بره.سونو می‌کنه اگر واریکوسل نباشه انشالله با دارو حل میشه.
خدا را شکر شکلش خوبه

هزینه آزمایش چقدر بود؟

میشه واسم ترجمه فارسی کنید

شکل که خوبه احتمالا واریکوسل داره

اونا ک قرمزه ضعیفه

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته ششم بارداری
مامان نی نی دومی🩷 مامان نی نی دومی🩷 هفته هشتم بارداری