واقعا میتونی بری؟استرسش به کنار اصلا چجوری میشه لذت برد ؟من هر لحظه از ترس اینکه بزنه نابودشیم خابمم نمیبره
من خودم شماریم از وقتی جنگ شده اینجا قیمتها 100برابر شدن ب خودمون رحم نمیکنن چ برسه ب مسافران نیایند بهتره وگرنه باید پول زیاد همراتون باشه
اصلا حوصله نداریم تو این اوضاع.من خرید عید هم نکردم.😭
هر جا بری ریسکه،من مازندرانم دیروز صبح اینجا رو هم زدن
هیچ جا امن نیست عزیزم
نبابا خطرناکه
نه الان همه جا جنگه مگر اینکه بری خونه خانوادت شهرستان که کمتره خطر
خیلی ریسکه بنظرم بزار وقتی اوضاع آروم شد
تواین جنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.