۴ پاسخ

آره پسر من گرفته چند روزه

احتمالا ویروس جدیده دخترمن یک ماه درگیرش بود خیلی سخت و اذیت کنندس
دکتر ببرش

گلودرد انقد سرفه میکنه بالا میاره تب بدن درد ابریزش بینی
الان باز دارم میبرم دکتر ببنیم چی میگه انقد بردم که دیگه داروم نمیخوره بچم طفلی

اره دعا کن ای ویروس جدیده نباشع
پسر من دوهفته اس گرفته بچارم کرده انقد اذیت میشه هرچی دارو میدم انگار نه انگار

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی