خانوما بچم تب نداره؟ میخوام ببرمش واکسن بزنم

تصویر
۲ پاسخ

عزیزمیسوال این تب جنسو چجوری استفاده میکنی؟

نه نداره.به علاوه نیم درجه میشه ۳۷.۲ .زیر بغلش باید میذاشتی.

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی