ببر دکتر زیر دوسال خوب میشه ، خواهر زاده من داشت یکم ، باید زیر دوسال ببری ، کار خاصی هم نگفت بکنه ، گفت هر نیم ساعت یه چشمش رو ببند یا چشم بند بزن ، نیم ساعت بعد اونیکی چشمش ، ولی تو سر خود نکن ببر دکتر
دختر من اصلا وتلویزیون نگه نمی کرد می رفت یک گوشه بازی می کرد کم کم حس کردم چشم انحراف داره یک جوری سیاه چشم می چرخه . فکر کنم ۲ یا ۳ سالش بود بردم دکتر عینک نوشت که انحراف خوب بشه .عمل هم در این سن نمی کنند در سن ۱۸ سالگی عمل چشم انجام می دهند .نگران نباش و بیشتر دقت کن بعد سر فرصت ببر یک دکتر خوب انشاالله که مشکلی نباش
حتما چشم پزشک اطفال ببر
یه چشم و میبندن
یا راهنمایی دیگه میکنن
درست میشه
فقط دیر نبر دیگه نشه کاری کرد
ببر دکتر خوب میشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.