خانوما من لکه بینی داشتم. شیاف گزاشتم. تا کی باید شیاف بزارم؟

۶ پاسخ

ببخشید میشه جواب منم بدید منم دکترم برام شیاف نوشته ولی نمیدونم واژینال یا مقعدی بعدش خدا رو شکر من لکه بینی اینا ندارم ولی هماتوم دارم

سوال منم هست برا من یه ماه داده بود اونم یکی مونده تموم شده دوشنبه هم میرم سونو انتی اگه هماتومم رفع شده باشه دیگه نزارم دکترمم نیست که برم مونده بعد عید نمیدونم چیکار کنم🤔

فعلا بزار یهو هم قطع نکن چون ممکنه دوباره برگرده خواستی قطع کنی مثلا از شبی یکی بکنش دو شبی یکی بعد دیگ کم کم قطع کن

تاهرموقع دکترت بگه

هر۱۲ ساعت

برا من ۵ روز گفت بذار

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری