پوشک
فرزند اوری
شیر خشک#
خانوما الان تست زدم یه خط پر رنگ یکی کم رنگ؟؟؟؟

تصویر
۲۹ پاسخ

ن کلان 3تا دارم .

اینجوری نگو عزیزم خدا قهرش میگیره منم آخرین رو تا 5ماهگی خبر نداشتم که حامله هستم چون هیچ علائمی نداشتم بعد اینکه رفتم گفت خانم حامله هستی همونجا زدم زیر گریه خودمو کشتم.همین که بدنیا اومد دنیام زیر رو شد انقدر پر زرق و روزی بود که نگو .همونای که گفتن چرا حامله شدی .الان براش سرو دست میشکنند طاقت دوریشو ندارن عمش جونش میره برای پسر .مادر شوهرم .داداش خودم

چندتا بچه داری جنسیتشون جیه
مثبت اینم

واااااااااااااای چقد دلم برای مثبت شدن بی بی چک تنگ شد😢

منم 3تا دارم

مثبته مبارک باشه عزیزم
خودت خواستی؟

بارداری

مبارکه

مبارک

باید جلوگیری سفت و سخت میکردی اگ‌ کلن دیگ نمیخاستی

مثبته عزیزم

متاسفانه مثبته...

مثبت عزیزم مبارک باشه

وای وای چیکار کردی دختر مثبت ک

نفسم ب نفسش بنده

تصویر

اینم عکسش

مثبته جانم مبارک باشه

من چکار کنم اصلا اصلا بچه نمیخوام 3تا دارم

مثبته..

مثبته عزیزم مبارک باشه

مثبته

مثبت مبارک باشه

مبارکت باشه عزیزم

تبریک ب توعه تبریک ب همه

مثبته گلم

مثبته گلم

ای خدا نگید مثبته من بچه نمیخوام.

مثبت عزیزم

مثبته مبارک باشه

سوال های مرتبط