مامانا دکتر به شما قرص ال-آرژنین داده چند تایی و کی میخورین؟

۴ پاسخ

من میخورم روزی یدونه ۱۰۰۰

به من داده هر ۸ ساعت..ولی من هر ۱۲ ساعت میخورم...فعلا واسه یک ماه داده نمیدونم دیگه باز مینویسه یا نه..منم گفت یکم دور شکم جنین کمه اینو داد و چندتا قرص دیگه

برای چی میدن؟

ب من داده فلا که دو سه ماهیه دارم میخورم حرفی از قطعش نزده

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد