۴ پاسخ

ماشالا

عزیزم قدش عالیه. قد پسر منم ۱۰ماهگی ۷۵ بود دکترش گفت جزو نی‌نی‌های قد بلندمونه...نمیدونم چرا مامان آدرین گفت متوسط

وزنش هم خوبه عزیزم
پسر من ۱۱.۲۰۰ بود

پسرم یسالگی همین بود

وزن خوبه. قدم متوسطه

سوال های مرتبط

مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی
مامان کیاشا🐣 مامان کیاشا🐣 ۱ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱ سالگی
مامان محیا👧🏻🌈 مامان محیا👧🏻🌈 ۱۲ ماهگی