۴ پاسخ

من همین الان خواهرم که ۱۷ هفته هست رو از مطب آوردم
براش مولتی روزی یدونه نوشت
کلسیم و آهن روزی یدونه
ویتامین دی ۲۰۰۰ هم روزی یدونه

فکر کنم اگه مولتی میخوری دیگه نیاز نیست د بخوری فقط یکیشو باید بخوری هرکدومم‌ میخوای روزی یبار همراه نهار ، اگه اسید فولیکم میخوردی الان باید قطع کنی آهن بخوری

ویتامین د روزی ۱ بعضی ها هم مولتی رو از ۱۶ هفته مینویسن بعضی از ۲۰ هفته ولی روزی ۱ عدد هست

د۳ رو من ظهرها میخورم مولتی هنوز نمی‌خورم ولی آخر شب ها قصد دارم بخورم منم ۱۷ هفته رفتم کیی باید بری آنومالی

سوال های مرتبط