من همین الان خواهرم که ۱۷ هفته هست رو از مطب آوردم
براش مولتی روزی یدونه نوشت
کلسیم و آهن روزی یدونه
ویتامین دی ۲۰۰۰ هم روزی یدونه
فکر کنم اگه مولتی میخوری دیگه نیاز نیست د بخوری فقط یکیشو باید بخوری هرکدومم میخوای روزی یبار همراه نهار ، اگه اسید فولیکم میخوردی الان باید قطع کنی آهن بخوری
ویتامین د روزی ۱ بعضی ها هم مولتی رو از ۱۶ هفته مینویسن بعضی از ۲۰ هفته ولی روزی ۱ عدد هست
د۳ رو من ظهرها میخورم مولتی هنوز نمیخورم ولی آخر شب ها قصد دارم بخورم منم ۱۷ هفته رفتم کیی باید بری آنومالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.