۳ پاسخ

خوب عزیزم علتش همون کیستی هست که گفتی منم مثل شما بودم

بهتره بری دکتر تا سونو اینا ندی معلوم نیست علتش

وای چقدر منی منم ۲۰ ام پریود شدم خیلی کممممم الان هیچی نمیاد😭😭

سوال های مرتبط