۵ پاسخ

منم موقع خوردن مشکلی نداشتم ولی چهار ساعت باید ناشتا بمونی من دیگه اخرا تحمل نداشتم دست و پاهام میلرزید خوبه با خودم نان و شکلات صبحانه و پنیر اینا برده بودم هیچی ندادن.نمیدونم چطوری تا ماشین رفتم از گرسنگی گوشیم توی آزمایشگاه جا مونده بود اونم وقتی خونه رسیدیم متوجه شدم.همسرم میگه میگن طرف از گشنگی نون رو تو چشمش میکرد واقعا اونطوری داشتی می‌خوردی .دیگه من از آزمایشگاه تا خونه اصلا متوجه نشدم از کجا ها رد شدیم وقتی محله رسیدم تازه عقلم سرجاش اومد و متوجه شدم گوشیم نیست.خلاصه خواهر همراهت غذا یا خوراکی هرچی باشه آخر سر هیچی نمیدن.حواست هم به وسایلت باشه.

منم امروز دادم خیلی شیرین بود ولی خب تحمل کردم 😊

چرا دکتر من اینو به من نگفت انجام بدم

منم فردا باید برم استرس دارم که نتونم

انشالله🙏🙏

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترنازم🩷🎀 مامان دخترنازم🩷🎀 ۱۰ ماهگی