۴ پاسخ

آره منم حالت تهوعم برگشته🥲🥲🥲🥲
گاهی حتی بالا هم میارم
دقیقا از یک هفته مونده به ماه هفت شروع شد🥲🥲

منم حس میکنم 3 ماه دوم خوب بود
س ماه سوم سخت میگذره😬

کدوم ازمایشگاه اومد خونه؟

من هنوز ندادم ازمایش قند و الان میشه هنوز داد ؟

سوال های مرتبط

مامان هومان مامان هومان روزهای ابتدایی تولد