کسی بوده با شروع ماه هفت حالت تهوع بیاد سراغش؟

۴ پاسخ

منم. حالت تهوع برگشته

من تا ماه فقط اصلا بالا نیاوردم یهو از ماه هفت شروع شد حتی دوسه بار بستری شدم الان سه مدل قرص تهوع میخورم

نگو توروخدا تنم میلرزه 😭

بله من بیزاری از غذامم برگشته بود
الان باز یکم بهترم

سوال های مرتبط

مامان مائده مامان مائده ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری