۳۰ به بعد
واسه من که تقریبا از همون اول یکم اومد جلو. به اینکه بارداری چندمه هم ربط داره. ژنتیک هم هست. مثلا من کلا شکمم میاد جلو، هیچی هم پهلو نمیره. ولی یکی از دوستام رحمش تو پهلوش بود ، بخاطر همین تا پایان حاملگیشم اندازه الان من شکم نداشت😆
بدن هرکس متفاوت،هیچ اصولی نیست که بگه شکم از کی بزرگ میشه،پس با هر ظاهری که هستین خودتون دوست داشته باشین
برای من مشخصه الان دیگه
ماه ۶
این الان منه شکمم نداشتم قبلش
بستگی دارع
من الان آزمایشگاه اومدم واسه آزمایش ۷ ماهگی
من ۲۸ هفته ام
یه خانم دیگه هم هست با من ۲۳ هفته
از من مشخص نمیشه اما ایشون انگاری توو ۸ ماهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.